Ostoinfo
Onko MR Hifin käytetyissä laitteissa takuuta? Mitkä ovat MR Hifin tarjoamat maksutavat? Vastaukset edellisiin ja muihin vastaavanlaisiin kysymyksiin löydät tältä sivulta.
Ostoinfo
Takuu
Kaikki myymämme tuotteet ovat virallisten maahantuojien tuomia. Myymillämme uusilla tuotteilla on pääsääntöisesti 1-2 vuoden takuu.
Takuun myöntää tuotteen maahantuoja, lukuunottamatta Amphionia ja Gradienttia, joiden takuun myöntää valmistaja.
Kaikille käytetyille laitteillemme annamme 12 kuukauden takuun laitteen ostajalle (tarjous voimassa toistaiseksi).
Tilauksen yhteydessä sähköpostiisi lähetetty tilausvahvistus toimii ostotositteena sekä takuukuittina.
Takuuaika katsotaan alkavaksi siitä hetkestä kun laite on saapunut asiakkaalle, joten myös postin kuitti kannattaa säilyttää.
Tarkistathan tuotteen virheettömyyden heti saatuasi sen, jotta mahdolliset kuljetuksen yhteydessä syntyneet vauriot voidaan havaita mahdollisimman pian.
Huolto ja tuotetuki
Nopea ja luotettava huolto
Viralliset maahantuojat pystyvät tarjoamaan nopean, luotettavan ja koko maan kattavan takuuhuoltoverkoston. Joissakin tapauksissa laite vaihdetaan jopa automaattisesti uuteen, mikäli siinä ilmaantuu takuuaikana vikaa.
Mikäli takuuhuollon kesto ylittää 14 arkipäivää, tarjoamme sinulle veloituksetta vastaavan sijaiskoneen käyttöösi. Maahantuojien huollot palvelevat sinua myös takuuajan jälkeisissä huoltotapauksissa nopeasti, edullisesti ja joustavasti.
Lähetäthän postin kautta meille toimitetusta huoltokoneesta asiakaspalveluumme vapaamuotoisen viestin, josta ilmenevät asiakkaan nimi, tuotteen ostoajankohta sekä vian kuvaus. Epäselvissä tapauksissa tiedustele asiakaspalvelustamme toimintaohjeita.
Rajoitukseton tuotetuki
Vastaamme kaikkien myymiemme tuotteiden käyttöopastuksesta. Mikäli sinulla on kysymyksiä tilaamasi tuotteen käyttöön ja/tai ominaisuuksiin liittyen, asiakaspalvelumme vastaa mielellään kysymyksiisi.
Käytössämme on maahantuojien ja tehtaiden asiantuntijoiden koko tietotaito, joten visaisimmatkin kysymyksesi ovat tervetulleita. Rajoitukseton tuotetuki kuuluu aina myymiemme tuotteiden hintoihin.
Ota yhteyttä
(09) 344 3949 sekä 045 679 2200
Sähköposti: info@mrhifi.fi
Toimitus- ja maksutavat
Tarjoamme monipuoliset toimitustavat
Noutomahdollisuus MR Hifin myymälästä tai Postitse/Matkahuollolla toimitukset koko maahan (nouto lähimmästä toimipisteestä, alle 10 kg lähetykset pyrimme toimittamaan pakettiautomaattiin tai lähipakettina).
Lisähintaisena toimitustapana valittavissa myös kotiinkuljetus Postin tai Matkahuollon toimesta. Mikäli haluat kotiinkuljetukseen “soitto ennen jakelua” –palvelun, mainitse siitä tilauslomakkeen lisätietoja-kentässä. Tämä lisäpalvelu on veloitukseton.
Maksutavat myymälässä
Visa, MasterCard, Business Eurocard, Diners Club, JCB, Maestro, CUP, Pankkikortit, Käteinen ja Resurs HI-FI-rahoitus (jopa 12kk korottomana).
Maksutavat verkkokaupassa
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
Verkkokauppamme maksunvälittäjänä toimii Visma Pay. Tutustu maksunvälittäjän toimitusehtoihin täällä.
Hinnat ja toimituskulut
Kilpailukykyinen hinnoittelu ja ilmainen toimitus
Hinnastoissa olevat hinnat sisältävät arvonlisäveron 25.5%. Käytettyjen laitteiden kohdalla noudatamme marginaaliverotusta. Tuotteiden toimituskulut sisältyvät hintoihin, paitsi alle 80€ tilauksissa 9€ toimituskulu.
Suurempien tilausmäärien ollessa kyseessä, sinun kannattaa lähettää meille tarjouspyyntö – tulet yllättymään positiivisesti. Ryhmät ja yritykset, tiedustelkaa huippuedullisia tukkuhintojamme.
Mikäli olet saanut meiltä tarjouksen ja/tai sinulla on vaihtolaite, josta sinulle on luvattu vaihtohyvitys, pyydä asiakaspalveluamme lähettämään sinulle lasku sähköpostin liitetiedostona. Ota kaikki edut talteen ja tutustu kattaviin bonusetuihimme.
MR Hifi tarjoaa tuotteilleen hintalupauksen:
MR Hifin hintataso on alansa parhaimmistoa, mutta jos tästä huolimatta saat tarjouksemme jälkeen paremman hinnan muualta, lupaamme tehdä sinulle uuden tarjouksen. Hintalupauksemme koskee myös muissa EU-maissa annettuja tarjouksia, useimmissa tapauksissa pääsemme erimerkiksi brittien hintatasolle.
”Hintalupaus on luotu erityisesti asiakkaidemme mielenrauhan turvaksi. Meillä kuunneltuaan ja tarjouksen saatuaan, asiakas voi olla entistäkin varmempi siitä, että maksaa tuotteestaan myös kilpalukykyisen hinnan ja voi myös halutessaan kilpailuttaa tarjouksemme ilman huonoa omaa tuntoa…”
(Hintalupaus ei koske käytettyjä laitteita tai esittelylaitteita, eikä jo tehtyjä kauppoja. Kilpaileva hinta pitää olla todennettavissa, esim. kirjallisena tarjouksena, sähköpostina, lehti-ilmoituksena tai nettisivuna)
Toimitus ja palautus
Toimitus
Tuotteidemme toimitusaika verkkokaupan kautta tilattaessa on pääsääntöisesti 7-14 arkipäivää. Arvioitu tuotekohtainen toimitusaika tulostuu tilauslomakkeeseen. Varsinkin käytettyjen laitteiden kohdalla toimitusaika on usein käytännössä 14 arkipäivää, sillä tuotteen huolellinen pakkaaminen ottaa oman aikansa.
Valikoimissamme on myös paljon erikoistuotteita, joita ei varastoida. Näissä tehdastilaustuotteissa toimitusaika vaihtelee yleensä 2-12 viikon välillä. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme erikseen jo tilauksen alkuvaiheessa. Huomioithan, että tilaukset, joissa on useita eri tavarantoimittajien tuotteita, saatetaan toimittaa myös eri lähetyksinä, useammalta eri maahantuojalta.
Palautus
Ns. normaaleilla etämyyntiostoksilla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen lunastuspäivästä lukien. Huomaathan, että tuotteen täytyy olla palautettaessa virheettömässä kunnossa ja käyttämätön.
Kuulokkeissa ja erikoistilaustuotteissa ei ole palautusoikeutta. Tyypillinen erikoistilaustuote on esimerkiksi asiakkaan erityistoiveiden mukaan tilauksesta valmistettu kaiutinpari tai esimerkiksi normaalisti ”ei varastoitavat” ja hieman arvokkaammat hifi-laitteet. Tutustu myös kotikuuntelu-palvelukonseptiimme, mikäli haluat koekuunnella tuotteen ennen ostopäätöstäsi ja/tai olet epävarma tuotteen soveltuvuudesta kuunteluympäristöösi.
Lähetäthän palautuksesta asiakaspalveluumme vapaamuotoisen viestin, josta ilmenevät nimesi, tilinumerosi sekä tuotteen tilausnumero. Keskinmääräinen käsittelyaika palautuksille on 1 viikko. Kun palautus on käsitelty niin lähetämme sinulle valmiiksi maksetun Matkahuollon lähetyslapun sähköpostiisi (sisältää myös aktivointikoodin, joten lappua ei tarvitse välttämättä tulostaa). Vaikka osa tilauksista toimitetaan suoraan maahantuojien varastoista, niin palautukset tulee lähettää aina meille: MR Hifi, Retkeilijänkatu 1, 00980 Helsinki. Palautuskulut 25 EUR/palautus vähennetään takaisintilitettävästä kauppahinnasta.
Kanta-asiakkuus
Ostoksien tekeminen verkkokaupassamme ei vaadi rekisteröitymistä, mutta rekisteröityminen tuo mukanaan useita etuja. Rekisteröityneet asiakkaamme saavat kaikista nettiostoistaan 3 %:n lisäalennuksen (ei koske tarjouksia). Kanta-asiakkaille avautuvat ostohistorian seuranta ja ostotositteiden webbitulostusmahdollisuus.
Rekisteröityessäsi verkkokauppaamme olet myös automaattisesti mukana postituslistallamme, jolloin saat ajankohtaiset tarjoukset ja uutiset suoraan sähköpostiisi. Rekisteröityminen todella kannattaa.
Hyvä tietää käytettyjä tilattaessa
Pyrimme päivittämään käytettyjen listan säännöllisesti. Koska listan päivitys tehdään manuaalisesti, on kuitenkin mahdollista, että jokin listan tuotteista on ehtinyt mennä kaupaksi vaikka se on vielä listalla. Tällaisessa tapauksessa ilmoitamme asiasta sinulle viipymättä ja hyvitämme ostohinnan välittömästi takaisin.
Kaikki käytetyt laitteet myydään aina tilausjärjestyksessä ja nopeat syövät parhaat palat. Jos huomaat listalla jonkin sinua miellyttävän tuotteen, kannattaa siis toimia heti.
Pelisäännöt
Vanhoista laitteistasi saat reilun vaihtolaitehyvityksen vaihdossa uuteen tai käytettyyn laitteeseen.
Voit jättää laitteesi meille myyntitiliin. Myyntitilijärjestelmässä toimitat myytävän laitteen meille ja me myymme sen puolestasi. Asiakkaalle ei koidu mitään kuluja, mikäli laite ei mene kaupaksi. MR Hifi veloittaa kaupasta myyntipalkkion, joka on normaalisti 20% laitteen myyntihinnasta tai vaihtoehtoisesti asiakkaan kanssa ennalta sovitun hinnan ylimenevä osuus. Asiakas vastaa mahdollisista lähetyskuluista.
Ostamme laitteita myös käteisellä. Toimita laitteesi meille arvioitavaksi, niin teemme sinulle tarjouksen, josta et voi kieltäytyä. Asiakas vastaa mahdollisista lähetyskuluista.
Eikö käytettyjen laitteiden listalta löytynyt mieleisiäsi laitteita? Kerro, mitä olet etsimässä, ehkä voimme auttaa. Jättämällä meille toimeksiannon, voit löytää haluamasi.
Ennen lopullista ostopäätöstä saat laitteet halutessasi kotikuunteluun, jotta voit varmistua laitteen sopivuudesta. Kalliimpien tuotteiden ollessa kyseessä perimme asiakkaalta takuumaksun, joka palautetaan asiakkaalle kotikuuntelun jälkeen. Asiakas vastaa mahdollisista lähetyskuluista toiseen suuntaan. Tutustu myös kotikuuntelupalveluumme ja palveluhinnastoomme.
Käytettyjen tuotteiden varaaminen on mahdollista varausrahaa vastaan. Varausrahan suuruus on 10% tuotteen listahinnasta ja varausaika 2 viikkoa. Varausraha vähennetään tuotteen myyntihinnasta kaupanteon yhteydessä. Mikäli asiakas ei osta varaamaansa tuotetta, jää varausraha MR Hifille.
Nettikaupassamme on myös muutamia erkoistilaustuotteita, joita emme toimita etämyynnin kautta, ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme toimituksen järjestämiseksi.
Takuu
Kaikki myymämme tuotteet ovat virallisten maahantuojien tuomia. Myymillämme uusilla tuotteilla on pääsääntöisesti 1-2 vuoden takuu.
Takuun myöntää tuotteen maahantuoja, lukuunottamatta Amphionia ja Gradienttia, joiden takuun myöntää valmistaja.
Kaikille käytetyille laitteillemme annamme 12 kuukauden takuun laitteen ostajalle (tarjous voimassa toistaiseksi).
Tilauksen yhteydessä sähköpostiisi lähetetty tilausvahvistus toimii ostotositteena sekä takuukuittina.
Takuuaika katsotaan alkavaksi siitä hetkestä kun laite on saapunut asiakkaalle, joten myös postin kuitti kannattaa säilyttää.
Tarkistathan tuotteen virheettömyyden heti saatuasi sen, jotta mahdolliset kuljetuksen yhteydessä syntyneet vauriot voidaan havaita mahdollisimman pian.
Huolto ja tuotetuki
Nopea ja luotettava huolto
Viralliset maahantuojat pystyvät tarjoamaan nopean, luotettavan ja koko maan kattavan takuuhuoltoverkoston. Joissakin tapauksissa laite vaihdetaan jopa automaattisesti uuteen, mikäli siinä ilmaantuu takuuaikana vikaa.
Mikäli takuuhuollon kesto ylittää 14 arkipäivää, tarjoamme sinulle veloituksetta vastaavan sijaiskoneen käyttöösi. Maahantuojien huollot palvelevat sinua myös takuuajan jälkeisissä huoltotapauksissa nopeasti, edullisesti ja joustavasti.
Lähetäthän postin kautta meille toimitetusta huoltokoneesta asiakaspalveluumme vapaamuotoisen viestin, josta ilmenevät asiakkaan nimi, tuotteen ostoajankohta sekä vian kuvaus. Epäselvissä tapauksissa tiedustele asiakaspalvelustamme toimintaohjeita.
Rajoitukseton tuotetuki
Vastaamme kaikkien myymiemme tuotteiden käyttöopastuksesta. Mikäli sinulla on kysymyksiä tilaamasi tuotteen käyttöön ja/tai ominaisuuksiin liittyen, asiakaspalvelumme vastaa mielellään kysymyksiisi.
Käytössämme on maahantuojien ja tehtaiden asiantuntijoiden koko tietotaito, joten visaisimmatkin kysymyksesi ovat tervetulleita. Rajoitukseton tuotetuki kuuluu aina myymiemme tuotteiden hintoihin.
Ota yhteyttä
(09) 344 3949 sekä 045 679 2200
Sähköposti: info@mrhifi.fi
Toimitus- ja maksutavat
Tarjoamme monipuoliset toimitustavat
Noutomahdollisuus MR Hifin myymälästä tai Postitse/Matkahuollolla toimitukset koko maahan (nouto lähimmästä toimipisteestä, alle 10 kg lähetykset pyrimme toimittamaan pakettiautomaattiin tai lähipakettina).
Lisähintaisena toimitustapana valittavissa myös kotiinkuljetus Postin tai Matkahuollon toimesta. Mikäli haluat kotiinkuljetukseen “soitto ennen jakelua” –palvelun, mainitse siitä tilauslomakkeen lisätietoja-kentässä. Tämä lisäpalvelu on veloitukseton.
Maksutavat myymälässä
Visa, MasterCard, Business Eurocard, Diners Club, JCB, Maestro, CUP, Pankkikortit, Käteinen ja Resurs HI-FI-rahoitus (jopa 12kk korottomana).
Maksutavat verkkokaupassa
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
Verkkokauppamme maksunvälittäjänä toimii Visma Pay. Tutustu maksunvälittäjän toimitusehtoihin täällä.
Hinnat ja toimituskulut
Kilpailukykyinen hinnoittelu ja ilmainen toimitus
Hinnastoissa olevat hinnat sisältävät arvonlisäveron 25.5%. Käytettyjen laitteiden kohdalla noudatamme marginaaliverotusta. Tuotteiden toimituskulut sisältyvät hintoihin, paitsi alle 80€ tilauksissa 9€ toimituskulu.
Suurempien tilausmäärien ollessa kyseessä, sinun kannattaa lähettää meille tarjouspyyntö – tulet yllättymään positiivisesti. Ryhmät ja yritykset, tiedustelkaa huippuedullisia tukkuhintojamme.
Mikäli olet saanut meiltä tarjouksen ja/tai sinulla on vaihtolaite, josta sinulle on luvattu vaihtohyvitys, pyydä asiakaspalveluamme lähettämään sinulle lasku sähköpostin liitetiedostona. Ota kaikki edut talteen ja tutustu kattaviin bonusetuihimme.
MR Hifi tarjoaa tuotteilleen hintalupauksen:
MR Hifin hintataso on alansa parhaimmistoa, mutta jos tästä huolimatta saat tarjouksemme jälkeen paremman hinnan muualta, lupaamme tehdä sinulle uuden tarjouksen. Hintalupauksemme koskee myös muissa EU-maissa annettuja tarjouksia, useimmissa tapauksissa pääsemme erimerkiksi brittien hintatasolle.
”Hintalupaus on luotu erityisesti asiakkaidemme mielenrauhan turvaksi. Meillä kuunneltuaan ja tarjouksen saatuaan, asiakas voi olla entistäkin varmempi siitä, että maksaa tuotteestaan myös kilpalukykyisen hinnan ja voi myös halutessaan kilpailuttaa tarjouksemme ilman huonoa omaa tuntoa…”
(Hintalupaus ei koske käytettyjä laitteita tai esittelylaitteita, eikä jo tehtyjä kauppoja. Kilpaileva hinta pitää olla todennettavissa, esim. kirjallisena tarjouksena, sähköpostina, lehti-ilmoituksena tai nettisivuna)
Toimitus ja palautus
Toimitus
Tuotteidemme toimitusaika verkkokaupan kautta tilattaessa on pääsääntöisesti 7-14 arkipäivää. Arvioitu tuotekohtainen toimitusaika tulostuu tilauslomakkeeseen. Varsinkin käytettyjen laitteiden kohdalla toimitusaika on usein käytännössä 14 arkipäivää, sillä tuotteen huolellinen pakkaaminen ottaa oman aikansa.
Valikoimissamme on myös paljon erikoistuotteita, joita ei varastoida. Näissä tehdastilaustuotteissa toimitusaika vaihtelee yleensä 2-12 viikon välillä. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme erikseen jo tilauksen alkuvaiheessa. Huomioithan, että tilaukset, joissa on useita eri tavarantoimittajien tuotteita, saatetaan toimittaa myös eri lähetyksinä, useammalta eri maahantuojalta.
Palautus
Ns. normaaleilla etämyyntiostoksilla on 14 päivän palautusoikeus tuotteen lunastuspäivästä lukien. Huomaathan, että tuotteen täytyy olla palautettaessa virheettömässä kunnossa ja käyttämätön.
Kuulokkeissa ja erikoistilaustuotteissa ei ole palautusoikeutta. Tyypillinen erikoistilaustuote on esimerkiksi asiakkaan erityistoiveiden mukaan tilauksesta valmistettu kaiutinpari tai esimerkiksi normaalisti ”ei varastoitavat” ja hieman arvokkaammat hifi-laitteet. Tutustu myös kotikuuntelu-palvelukonseptiimme, mikäli haluat koekuunnella tuotteen ennen ostopäätöstäsi ja/tai olet epävarma tuotteen soveltuvuudesta kuunteluympäristöösi.
Lähetäthän palautuksesta asiakaspalveluumme vapaamuotoisen viestin, josta ilmenevät nimesi, tilinumerosi sekä tuotteen tilausnumero. Keskinmääräinen käsittelyaika palautuksille on 1 viikko. Kun palautus on käsitelty niin lähetämme sinulle valmiiksi maksetun Matkahuollon lähetyslapun sähköpostiisi (sisältää myös aktivointikoodin, joten lappua ei tarvitse välttämättä tulostaa). Vaikka osa tilauksista toimitetaan suoraan maahantuojien varastoista, niin palautukset tulee lähettää aina meille: MR Hifi, Retkeilijänkatu 1, 00980 Helsinki. Palautuskulut 25 EUR/palautus vähennetään takaisintilitettävästä kauppahinnasta.
Kanta-asiakkuus
Ostoksien tekeminen verkkokaupassamme ei vaadi rekisteröitymistä, mutta rekisteröityminen tuo mukanaan useita etuja. Rekisteröityneet asiakkaamme saavat kaikista nettiostoistaan 3 %:n lisäalennuksen (ei koske tarjouksia). Kanta-asiakkaille avautuvat ostohistorian seuranta ja ostotositteiden webbitulostusmahdollisuus.
Rekisteröityessäsi verkkokauppaamme olet myös automaattisesti mukana postituslistallamme, jolloin saat ajankohtaiset tarjoukset ja uutiset suoraan sähköpostiisi. Rekisteröityminen todella kannattaa.
Hyvä tietää käytettyjä tilattaessa
Pyrimme päivittämään käytettyjen listan säännöllisesti. Koska listan päivitys tehdään manuaalisesti, on kuitenkin mahdollista, että jokin listan tuotteista on ehtinyt mennä kaupaksi vaikka se on vielä listalla. Tällaisessa tapauksessa ilmoitamme asiasta sinulle viipymättä ja hyvitämme ostohinnan välittömästi takaisin.
Kaikki käytetyt laitteet myydään aina tilausjärjestyksessä ja nopeat syövät parhaat palat. Jos huomaat listalla jonkin sinua miellyttävän tuotteen, kannattaa siis toimia heti.
Pelisäännöt
Vanhoista laitteistasi saat reilun vaihtolaitehyvityksen vaihdossa uuteen tai käytettyyn laitteeseen.
Voit jättää laitteesi meille myyntitiliin. Myyntitilijärjestelmässä toimitat myytävän laitteen meille ja me myymme sen puolestasi. Asiakkaalle ei koidu mitään kuluja, mikäli laite ei mene kaupaksi. MR Hifi veloittaa kaupasta myyntipalkkion, joka on normaalisti 20% laitteen myyntihinnasta tai vaihtoehtoisesti asiakkaan kanssa ennalta sovitun hinnan ylimenevä osuus. Asiakas vastaa mahdollisista lähetyskuluista.
Ostamme laitteita myös käteisellä. Toimita laitteesi meille arvioitavaksi, niin teemme sinulle tarjouksen, josta et voi kieltäytyä. Asiakas vastaa mahdollisista lähetyskuluista.
Eikö käytettyjen laitteiden listalta löytynyt mieleisiäsi laitteita? Kerro, mitä olet etsimässä, ehkä voimme auttaa. Jättämällä meille toimeksiannon, voit löytää haluamasi.
Ennen lopullista ostopäätöstä saat laitteet halutessasi kotikuunteluun, jotta voit varmistua laitteen sopivuudesta. Kalliimpien tuotteiden ollessa kyseessä perimme asiakkaalta takuumaksun, joka palautetaan asiakkaalle kotikuuntelun jälkeen. Asiakas vastaa mahdollisista lähetyskuluista toiseen suuntaan. Tutustu myös kotikuuntelupalveluumme ja palveluhinnastoomme.
Käytettyjen tuotteiden varaaminen on mahdollista varausrahaa vastaan. Varausrahan suuruus on 10% tuotteen listahinnasta ja varausaika 2 viikkoa. Varausraha vähennetään tuotteen myyntihinnasta kaupanteon yhteydessä. Mikäli asiakas ei osta varaamaansa tuotetta, jää varausraha MR Hifille.
Nettikaupassamme on myös muutamia erkoistilaustuotteita, joita emme toimita etämyynnin kautta, ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme toimituksen järjestämiseksi.